Stikkord

, ,

Jeg bare sier det. Tre meldinger på rad uten svar betyr at du er desperat. Det betyr at du ikke eier skam eller tålmodighet til å vente på svar. Du har sikkert ringt mora di og sutra over at jentene er slemme mot deg, at de ikke gir deg nok oppmerksomhet. Tre meldinger på rad uten svar avslører at du ville ha stekt egg og bacon til meg til frokost. At du ville brukt alle pengene til å vinne den største tivolibamsen til meg. At du ville kommet med champagne hvorsomhelst og nårsomhelst. At du ville gått naken gjennom byen syngende på Justin Bieber for å finne ut hvem jeg er. Det betyr at du er typen til å lenke deg fast i senga med bind for øynene fordi du har blitt lokket til det av en psyco bitch. Du fortalte sikkert kompisen at du sendte to meldinger uten svar og de himla med øynene. Kan du ikke chatteetikette? Likevel sender du den tredje meldingen. Patetisk og desperat. Jeg elsker det! Jeg lover deg. Jeg bare sier det! Send flere meldinger!

