Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Min tid som håndmodell

Min tid som håndmodell

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så hett det er – jeg rusler ut
Gjennom parken der jeg pulte en fut
Videre opp gata der jeg ble tatt hardt av politiet (de var tre)
Og ned under brua der jeg våknet beruset med en kjendis – i skje
På bensinstasjonen må jeg smile litt
Pissoaret – der fikk jeg min første inuitt
Eller var det der jeg tok en baker
Han fra Østre Aker?
Videre på min vei mot stranden krysser jeg en isbre
Den smelter, stakkars, trist, men nok om det!
Under breen, i hulrommet der hvor solen aldri skinner
Tok jeg den i toeren for første gang, det var en vinner
Han var gentle og varsom og jobbet som kiter
Neste mann ut var en spansk bullfighter
Han traff jeg i et smug en natt
Trodde først det var en katt
Bak kontaineren lå han og nappet løken
Jeg tok mitt og forsvant – akkurat som gjøken

Alle disse gatene, alle disse plassene
Vekker minner om de fluktige tassene
Jeg har vært innom på min ferd mot dag
Som har gitt meg lyst og velbehag

Jeg nærmer meg stranden, går jeg over en slette
Der blir jeg flau, tar på meg hette
Yogatime med svette damer
3 middelaldrende lærere og 2 utgåtte samer
Mye fitte og hengepupp – sluppet fri i solen
Dekket av elastisk stoff – putt det tilbake inn i kjolen

Rusa på møyer som bøyer og tøyer
Lager jeg spenstige ablegøyer
Trekker opp trusa og viser frem tåa
Får vedig lyst til å klå’a
Alleskalfå alleskalfå
Hvem skal bli den heldige nå
Speider rundt på gutter og menn
Finner et bytte – du skal bli min neste venn

Du leser en bok, oj, så smart du er
Kaster teppet ut foran deg, hvem du enn er
Litt påfallende nærme, kanskje, men her må det handling til
I natt skal jeg ri, tafse, kjafse og gjøre deg vill
Du må bare kurtiseres litt først
Åhh, kjenner jeg er tørst.
Tar opp flaska med egglikør
Er så heit – tror jeg dør!
Tar av meg kjolen – oj, har jo ikke truse
På med kjolen igjen, får heller vise litt kuse
Sitter meg mot deg, sprer beina tilfeldig så du kan se
Legger du ikke merke til hva jeg driver med?
Lar egglikøren renne inn i min sultne, lekne munn
Det renner over, litt på gjørs i grunn
Egglikøren finner sin vei over svulmende lepper
Ned over haken, som tundraens stepper
Leker seg ned over min varme hals
Tenker jeg burde danse litt vals
Kjenner dråpene kile meg mellom brystene mine
Gir etter for lysten, masserer likøren inn mens jeg ser bort på buksene dine
Ingen reaksjon, jeg fortsetter å gni
Lar puppene få knuppe seg – se hva du kan få bite i!
Jeg er heit og jeg deiliger meg
Ser du ikke at jeg jegger meg på et fat for deg
Beinene mine er helt åpne, du ser det meste nå
Bollemus, bollemus, kom så skal du få
Ikke det, hva blir det neste
Jeg må tenke fort – du vil ikke la deg feste
I mitt nett, i min hule, i mitt tempel
La meg få smake og kjenne ditt stempel
Agurken – skal jeg vise med den?
Nei, det blir litt mye, tar heller en penn
Stikker den inn, lar den være der inne
Tenker dette blir et artig minne
Men heller ikke dette ser ut til å tenne deg, kjekken
Du sitter urørlig, solbriller på, rører deg ikke av flekken
Bulen i buksen er fremdeles status quo
Kom igjen, gi meg store stå!!!
Du er fin, du er fiiin, jeg studerer deg nøye
Men vent, hva er det som ligger der, sammen med tøyet
Er det virkelig, jo det er det, føler meg teit nå
Blindestokken din sier sitt – på tide å gå
Men først – oss to i piruett bak do
Stokken kunne brukes til en ting eller to… ;-)

