Stikkord

, , , , , , , ,

 

 

 

 

 

 

Jeg venter på perrongen med folk og fe
Eller fe, det er det vel dårlig me’
Men folk i bøtter og spann
Titter forsiktig på deg, du vakre mann
Høy som et tre og bred og fin
smiler pent og burde vært min
Da du gikk forbi fikk jeg teften
Det frådet og rant vann ut av kjeften
Deg vil jeg ha – ditt vakre hår vil jeg kjemme
Og putte det i skuffen under senga hjemme
Etterduften din da han passerte meg temmelig tett
Pustet jeg inn – det var krydder, salt – det ble osende hett
Toget kom susende – jeg presset meg frem
Gjennom folkemengden – alle ville hjem
Jeg har bare en ting for øyet
Åh, skulle gjerne revet av deg tøyet
Fremme ved døren, presser meg mot deg
Du kjente nok brystene mine , tenker jeg
Da jeg lot dem streife deg da jeg gikk forbi
Det virket kanskje litt vel tilfeldig?
Inne på toget satt du deg først
Jeg tuslet etter – veldig tørst
Satte meg rett over – kne mot kne
Tittet rundt i rommet – lot blikket vandre
Tittet først litt på alle andre
Så på deg, beundret din kropp
Tittet litt ned, så plutselig opp
Møtte blikket ditt – du stirret på meg
Du stirret på meg mens jeg gransket deg
Busted – Jeg vet, du vet – vi vil det samme
Dessverre er toget ganske snart fremme
Jeg må handle raskt skal jeg få deg i natt
Hva skal jeg gjøre, jeg blir desperat
Jeg stirrer litt til på din smellvakre kropp
Ser konturene av en mannepuppknopp
Under den stramme skjorten jeg vil rive i stykker
Damen ved siden bruker forresten krykker
Overser henne, åhh, du er digg ass!
Til og med sexy at du har bittelitt flass
Leppene dine er fyldige og unge
Skulle gjerne utforsket den med min tunge
Jeg vil smake på halsen, kjenne din puls
Håper du tenker det samme, så vi kan være skuls
Hva skjer hvis jeg hopper på deg nå
Setter meg på deg og roper «NÅ SKAL DU FÅ!!»
Jeg er feig, jeg er pingle
Verre enn en nystekt kringle
Det blir jo ikke noe, som vanlig med meg
«Feiga, feiga, du kan jo bare si hei?»
Dørene åpnes, jeg MÅ gå av nå
Øynene søker deg – dine øyne er blå
Desperat klamrer blikket mitt seg til din dypeste grunn
Ser du ikke at jeg er et funn?
Du kan ikke la meg gå
Gjør noe – gjør noe nå!
I stedet tar du telefonen mens du holder mitt blikk
For hvert sekund vi ikke bryter blikket blir det et større kikk
Du snakker i telefonen – sier «hei, kjære»
Hvor dust får det ann å være?
Det er deg og meg nå
Skjønner vel at du må la den bimboen gå?
Hun i andre enden av telefonen kan du glemme
Jeg skal jo ditt vakre hår kjemme
Jeg går av toget, titter over skulderen etter ditt vakre lår
Nei, du kommer ikke og toget går
Toget går for deg og meg i år
Toget går for dampende sex og armkrok og solnedgang
Det kunne blitt vakkert, du titter ikke etter meg engang
Hva er dette, din jævla dust
Ikke rart hjertet mitt er fult av rust
Menn, ass, de skjønner ikke deres eget beste
Nei – nå skal jeg heller gå ut å feste!

