Stikkord

, , , , , , , ,

Mann som tar på manboobsa sine

Mann som tar på manboobsa sine

Skal ikke diskutere hvorvidt manboobs er sexy eller ikke og hva som er definisjonen på manboobs. Er det bare sånne fettpupper eller kan man også kalle muskelpupper for manboobs? Samma det! Det jeg ønsker å sette lys på her i dette kritiske innlegget er forskjellen i samfunnet og hvordan det kommer til syne i samfunnet hvis vi setter en lupe på manboobs og hvordan dette blir brukt som et virkemiddel. Sikkert også i lettbygde strøk, ikke bare i byen, der urbane mennesker drikker kaffe latte og tripper rundt høye hæler og i drakter og skjorter og bukser og har dressmapper og mobiltelefoner og er busy og important der vi går rundt på wallstreet og snakker om inflamasjon og privatisering og telex og telefax. Det jeg ønsker å snakke om er hvordan menn til stadighet tar seg på puppen. Stryker, masserer, elter og knar. Kjærtegner brystvorten. Av og til tar de til og med hånden på innsiden av skjorten. Ja, tenk, det gjør de. Ikke lat som du er sjokkert. Er du jente vet du at du kjenner noen som gjør dette, er du mann sitter du sikkert og tar litt på puppen din nå – as we speak. Eller read, om du vil. Menn tar på puppen sin. Hvorfor det? Lissom for å si «jeg kan gjøre det. Det kan ikke du. For det ser teit ut. Vil du se helt teit ut, eller?? Mongo!!!» Ja, jeg vil også ta på puppen min. Våre er bedre å ta på enn deres, sikkert derfor det lissom ikke er sosialt akseptabelt. Men vet dere hva? Jeg kan ta på puppen min hvis jeg vil. Heretter kommer jeg til å gjøre det. På jobb, på skolen, på trikken, på butikken. Jeg kommer til å ta meg på puppen og oppfordrer alle andre jenter til å gjøre det samme! VIVA LA PUPPEREVOLUSJON!!!!!

Eller skal vi droppe det revolusjonsgreiene..?? Kan ikke heller jeg få ta litt på manboobsa dine og du på mine, så er vi skuls, lissom??

Kjør debatt!! Dette var et samfunnskritisk innlegg fra din favorittbloggtweeter. Stay tuned.

