Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Jeg spiser ikke godteri. Det er dumt. Jeg har lyst til å spise godteri. Jeg savner å putte noe i munnen. Noe å smake på, noe å suge på….

Jeg elsker sugekarameller. Deilige fløyelsmyke, lysebrune karameller. Gjerne sånne litt lange, husker ikke hva de heter. Tror de kommer fra utlandet. De er brune og lange.

Jeg kunne ønske jeg hadde en stor, deilig kjærlighet på pinne å putte i munnen. En jeg kunne slikke på, en stor som fylte hele munnhulen helt bak til drøvelen. En deilig kjærlighet som får meg til å få vann i munnen. Vi snakker ekte kjærlighet!!!

Jeg kunne ønske jeg hadde en pen is, en lang, rett deilig saftis med sjokoladetupp. En lollipop. Som jeg kunne putte i munnen å suge på. Helt til den smelter.

Ett av mine deiligste sommerminner er fra da jeg gikk barbeint i det våte gresset, kun iført en tynn sommerkjole… med en rabara mellom leppene. Dyppet det i sukker, deretter puttet jeg det i munnen og nøt å suge på den sure/søte stilken. Fikk frysninger nedover ryggen og vann i munnen.

Tørket kjøtt koser jeg med av og til. Sånne lange tynne ølsnacks-pølser. Ikke like bra som som godteri, men de er koselig å kose seg med i godstolen.

I stedet biter jeg på pennen min. Noen ganger blir jeg litt for ivrig. Sa spruter det og jeg får blekk i munnen som renner ned over munnvikene. Æsj…

