Stikkord

, , , , , ,

Jeg lurer jo litt på hvem dere er, alle dere som er inne på bloggen min og leser om mitt pattelige liv. Bor du i by eller lettbygd strøk, er du innen inport/export? Hva har du på deg? Liker du lange tånegler, eller synes du bare det er kjedelig å klippe de? Hvor mange bor det i din husstand, hva er samlede bruttoinntekt? Har du noengang lurt på hvorfor du er så misforstått? Har du borrelås eller lisser på skoene? Kanskje du har lisser på skoene som du aldri knyter opp, bare stikker foten nedi? Har du behagelig kroppslukt? Siden du tydeligvis er litt skjenert eller bare veldig privat og ikke åpner deg med utleverende kommentarer på bloggen min, så må jeg nøye meg med den tilbakemeldingen jeg får. Føler at du snakker til meg med dine søkeord.
Gårdsdagens melding var litt vanskelig å tyde:

bernhoft cameltoe
kjønnslepper
sagge fengsel
oppskrifter strikk blogg nilsi
john carew penis

Hva vil du???? «oppskrifter strikk blogg nilsi» lissom?! Det blir sikkert en fin genser. Og «bernhoft cameltoe» – sært, men interessant. Også til motiv på kjemmestrikket T-skjorte? «Jon carew penis» Si ifra hvis du finner det du leter etter, dette er et tema vi nok kan enes om at kan være interessant å se nærmere på. Rare, søte mennesker!! :-)

Ha en strålende helg folkens!! :-)

