Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , ,

Kjære leser!

Jeg tittet på statistikken på bliggen min, og dere kommer inn på bloggen etter å ha googlet på følgende ord (de mest populære):
didrik solli
kjønnslepper
sevja
kjønnslepper som henger ned
kjønnslepper henger
christian ingebrigtsen
ylvis
thorkildsen bar overkropp
rasmus seebach+ bar overkropp
slipt trapp
store kjønnslepper
påskeevangeliet facebook
«elisabeth andreassen»
jarle bernhoft
didrik solli tangen
cameltoe
90 talls klær menn
solli tangen
jesus korsfestelse
90 talls bukser
sigrid bonde tusvik cameltoe
charlie siem
sexy kløft

Jeg tolker dette som at dere kommer til meg for råd om medisinske tilstander, kjendisstoff, bilder av kjekke menn og noe biologi. Heldigvis er det lite strikking og motorcross, så regner med det er OK å styre unna dette videre. Men sykdomer og helbredelse er kanskje noe jeg ikke har skrevet nok om, kanskje dette kan komme senere. Hva mener dere – kom med ønsketemaer dere vil høre om! :-)

Koz og klemz

