Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

kjekke menn fra regnskogen

kjekke menn fra regnskogen

Hvis vi hadde tenkt på natur engasjementet som vi hadde på 90 tallet hva ville vi nå ha gjort? Har sett på iskald vær på NRK1,og jeg er urolig.. Urolig fordi jeg vet at mange nå tenker gass og olje..Dette er ikke ei fremtid våre barn skal arve? Havet stiger det og da vil neppe olje og gass være en del av oss mere..Jeg vil ikke si noe om parti og politikk her,men jeg lengter etter handling fra stør…re myndigheter! Når man ser isbreer brekker,det dannes elver i arktiske strøk da er ikke jeg bare litt bekymret, og når vi hogger ned skogene i Brasil lurer jeg bare på hva slags verden våre barn skal arve? Husker dere f.eks målinger av ozonlaget? Husker dere hva det betydde? Det er nesten fraværende i debatten om miljøet. Husker dere Blekkulf? Han som var blekksprut og engasjerte barna i miljøet? Hvor er det blitt av han da?
Forresten Gar, er du singel?? ;-)
