Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Er du som meg og sliter med å få med deg det som skjer i verden? Her er en aldri så liten oppdatering fra dagen i dag:

  • Terje Søviknes er rett og slett veldig forelsket. GRATULERER!!! Fint at NOEN er det, nå som sevja stiger…
  • Erkeengelen SandalPhone blir kontaktet på VGTV av prinsesse Martha. Kult. Hun sier videre at det er helt forferdelig å være 20. Ja, 19 var så mye bedre, lissom.
  • VGTVs repporter smaker hund for første gang. Det var kanskje ikke nachspiel der han vokste opp?? Det er jo sånn som skjer i lettbygde strøk, hunder blir lett nattmat for fulle bønder.
  • Kim har fylt diesel for 8000 denne måneden og reagerer på prisene. Så ta toget da vel!!!
  • En fotballspiller sier at han følte seg uttafor hvis han ikke drakk. Velkommen i klubben!!! (Det var vel det han var…)
  • Madonnavideoen ble for drøy for Youtube. Det er mine videoer også, for å si det sånn… Trenger ikke være Madonna for å danse lettkledd med muskuløse menn og bli filmet. Nei, der dagdrømte jeg visst igjen.
  • Prinsesse Madde stråler. (Har drukket sånn som er inni glowsticks og «knipsa litt e»). 3 prinsessesaker på VGs forside – en bra dag!
  • Stordalen hopper i høyet med kjendiser. Hva er det han IKKE gjør med andre kjendiser…?? Tipper de kjendispartyene hans er noen skikkelige orgier.
  • Skattefrie inntekter – Slik jeg tolker det kan jeg slutte i jobben min, blogge på heltid, bruke firmaet til å kjøpe tøy, firmahytte og sydenturer SKATTEFRITT siden det er frynsegoder. Da kan jeg sikkert kjøpe inn masse tøy som liksom er til bloggen og åpne butikk og selge det. Her snakker vi forretningside!
  • I dagbladet står det om Ryan (31) og Shanna (27) som var ukysset og upult da de giftet seg. «Det var en fantastisk opplevelse» (særlig!!), «men veldig vondt», sier bruden om bryllupsnatta. Dessverre står det ingen detaljer. Hadde håpet på en novelle, men nei.
  • En playboymodell som sier hun er talentløs. (og truseløs, toppløs osv… generelt løs.) Forsidestoff.
  • Det er viktig at trening gjør vondt. Bra, da kan jeg fortsette med å være hjemme fra jobb hver onsdag etter spinningen på tirsdag.
  • Gyldendal har sikret seg rettighetene til erotisk trilogi. Gleder meg! :-P
  • 48% av de ca 20000 som har stemt på hvor mye en melketann er verdt har sagt 20 kr. Så da sier vi det. Det er jo over 5000 stk, så da får vi høre på flertallet.

Sånn, nå trenger du ikke lese aviser i dag. Les heller mine gamle blogginnlegg og kos deg, min gode venn!! :-)

