Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Jeg bor på hotell. Det er digg. Gratis. Har spist masse middag, gratis. Digg, er mett som en alke. Titter i minibaren. Her var det mye godt. Jeg spiser ikke godt. Hva skal jeg gjøre med alle de lekre gratiseriene? Ta det med å dele det ut til vanskeligstilte!! Jepp, god ide!

Det er badekar på hotellet. Jeg elsker å bade, liker følelsen av å bli ren, av å smelte i rene dråper fra isbreen. Vannet har vært utrolig mange steder før, en gang var noen av dråpene i badekaret sikkert tårer i Justin Beavers øyekrok, svetteperler på Brad Pitts panne eller spytt fra en liten, redd hare som en gang var i ferd med å bli spist av en middels stort dyr på vei gjennom skogen på vei til bestemor og bestefar. Noe å tenke på!! Setter tingene i perskeptiv…

Men – tilbake til badekaret. (Dessverre kun ‘men’, ikke ‘menn’….) For der er jeg nå. Lurer på hvor godt de vasker her på hotellet. Ligger jeg å bader i kroppsvæsken til tidligere gjester? Sannsynligvis. Liker det, føler meg som del av noe større. En del av samfunnet.

Det er kedelig å bade. Og litt deilig. Deilig. Appropos det.  Jeg knipser noen bilder og sender til random folk på kontaktlista og føler meg passe crazy på men mandagskveld utenlands. Tii-hiiii!! ;-)

Nå er jeg ren. Kjedelig å legge seg med vått hår. Nok en flott dag i utlandet. I morgen skal jeg kanskje fortelle om mitt møte med en fremmed kultur, hvis jeg ser den. Men først innom en konferanse med aromaterapi og mineralister.

koz og klemz så lenge!! :-D

Å, det glemte jeg nesten!! Konkurranse!! Du kan vinne produktene i bildet over dersom du kommer på det beste forslaget til tidsfordriv jeg kan bedrive mens jeg ligger og rosiner meg selv i badekaret.

