Stikkord

, , , , , , ,

Da jeg var liten var jeg forelsket i Morten. Du kjenner han kanskje igjen? Nå er jeg forelsket i han på jobben (han jeg har vært på «date» med…se tidligere blogg… Eller, det teller kanskje ikke som date, vi var flere stykker som var ute og spiste sammen.).

Vi har fest på jobben på fredag. Gleder meg. Han vet ikke at jeg liker han, tror jeg. Jeg har tenkt å prate med han. Prøve meg på han. Spørr om han vil se frimerkesamlingen min, bli far til mine barn, bli gammel med meg, vandre hånd-i-hånd på livets landevei som en elg i solnedgang. Spennende, er nervøs…. Har ryddet hybelen for sikkerhets skyld, kjøpt inn egg og bacon, byttet sengetøy og sagt i fra til naboen at det kan bli litt «bråk». ;)

Jeg kommer til å snike meg inn på do fra tid til annen for å holde dere oppdatert i løpet av kvelden. Håper dere kan følge meg og gi meg gode råd på veien – er ikke så god på dette… :-(

