Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Det skjedde i de dager at det lød ut befalning fra TV3. Hele verden skulle skrives inn i mantall – i allefall sjekke inn på Paradise Hotell. Jeg hadde gledet meg veldig lenge, sluttet i jobben, kjøpt nye pupper, solet meg og kjøpt nytt badetøy.

Det var flere hyggelige mennesker der, noen høye noen lave. Noen med lyst hår, noen med mørkt hår. De fleste hadde jobber, noen spennende, noen kjedelige. Vi brukte den første tiden på å bli kjent. Jeg fortalte litt om hva jeg driver med, mine hobbys osv. Jeg liker å henge med venner, gå på cafe og er opptatt av mote. Ønsker å utdanne meg til en karriære som interiørkonsulent.

Vi satt og pratet en stund. Jeg pratet mye med en søt biloppretter, Stein, han badde deilig, brun mage med vaskebrett og nystripet hår. Jeg og Stein. Stein og Jeg. Vi bestemte oss for å holde sammen og valgte å dele rom. Den kvelden pratet vi lenge, det viste seg at vi var sjelefrender. Vi var begge opptatt av politikk (Siv er ei tøff dame!!), liker samme musikk (skrillex), digger Palma, drikker vodka og battery, Bislett Kebab er best, går mye på klubb i helgene og lever for å feste og å gå på treningsstudio. Vi ble venner på facebook, sovnet omsider tett omslynget og evig lykkelige.

Heldigvis våknet jeg – det hele var bare en drøm.

