Jeg har rukket å passere starten av livet, befinner meg i min aller beste alder og har blitt både vis og klok. Her, kjære venner, har jeg samlet et knippe tips og triks jeg har plukket opp langs livets landevei, som skitne hestehov, og som jeg nå skal innlemme deg i. OBS OBS! Dette blir mellom oss – hemmelig!!

  • Du kan gjerne bade før det har gått 30 minutter etter at du har spist. Jeg bader etter 15 min.
  • Putt tannbørster i oppvaskmaskinen.
  • Vask håret med zalo en gang per måned, renser bort forurensning.
  • Sukkerfrie halspastiller har lakserende effekt – perfekt som slankekur.
  • Epler og pærer bør ikke spises samme dag, gir elektrisk hår.
  • Å gå på do etter … fungerer ikke som prevansjon.
  • Smeltet ost er ikke mer usunt enn fersk ost, det bare virker sånn. Men fy søren så godt…. :-P
  • Det din beste venninne ikke vet har hun ikke vondt av.
  • Det du ikke vet kan det hende du har vondt av.
  • Store føtter og store hender behøver ikke bety lang nese.
  • Ikke vær så jævla prektig, det ække så farlig!! Gi litt F…!!!
  • Hvis det ikke virker som han er interessert så er han ikke interessert.
  • Hvis du er usikker på om han er interessert så er han ikke det.
  • Hvis det virker som han er interessert er han ikke nødvendivis det. Kanskje det er venninna di som er objektet.
  • Hvis han virkelig er interessert så VET du det!
  • Ikke fake!
  • Noen ganger er det helt OK å ha en elsker, andre ganger trenger du kanskje bare en venn. Ikke alltid en kjæreste er svaret.
  • Livet er for kort til å angre på ting du IKKE har gjort.
  • Det er aldri feil med Champagne.
  • Egg og kaviar – verdens beste kombinasjon.

Fleren gode tips der ute??

