Stikkord

, , , ,

hyggelig restaurant

der vi spiste

Daten gikk skikkelig dårlig – ikke noe «sweet loving», for å si det sånn…

  • Han snakket MERE enn meg – ikke bra!
  • Jeg fikk ikke blomster!!
  • Han glemte å holde døren for meg og trekke ut stolen (jeg gikk inn først)
  • Han kommenterte ikke tøyet mitt – lite vits på å bruke penger på nytt tøy, med andre ord… (ihvertfall ikke undertøy!!)
  • Han lagde snorkelyd 2 ganger når han lo
  • Han spurte meg om øyefarge – har jo pratet med han før, og han visste ikke det!!??!
  • Han svarte JA da jeg spurte om Tone Dåmli Åberge var pen, hallo!!?! Det er hun vel ikke?? Og ihvertfall svarer man ikke ja på det spørsmålet på date??
  • Vi spiste thai-mat. Burde det ikke vært italiensk på første date??
  • Moren jobber på Rimi, de har ikke hytte.
  • Jeg nevnte syden i påskeferien, men han visste ikke om han hadde mulighet, hadde kanskje andre planer. Allerede, er ikke det litt rart!?!

Så nå blir det bare å vente på sms… Tar vel 3 dager…

